miercuri, 13 mai 2015

REVIEW : Crema Gerovital Happiness / FARMEC


         Buna Tuturor!

    In sfarsit am pus si eu mana pe o crema din gama Gerovital Happiness, fiind Crema Hidratanta Hranitoare pentru ten uscat cu extract de Caise.
    Si asta datorita celor de la FARMEC, ei oferindu-mi posibilitatea de a testa e produse destul de diferite care mi s-ai potrivit de minune.

   Cei care ma cunoasteti, probabil va ve-ti intreba de ce am testat o crema pentru ten uscat, eu avand tenul gras!?
   Ei bine, explicatia este foarte simpla, folosesc de mult timp o crema foarte foarte hidratanta, pentru ten uscat, deoarece mi-am cam uscat tenul cu atatea geluri de curatare si lotiuni tonice. Mai simplu : Ma spal prea des pe fata, si mi-am dat tenul si productia de sebum peste cap. Este bine....si nu prea.

   Dar vroiam sa va lamuresc de ce am acceptat testarea unei creme hidratante, eram sigura ca testarea unei creme pentru ten gras imi va usca si mai tare pielea.

Am sa continui cu structura descrierii celorlalte produse FARMEC (demachiantul instant ochi si buze, ASLAVITAL) si (masca de fata cu Argila, NAPOCA), si am sa va ofer informatiile de baza despre aceasta crema, iar pe urma am sa va spun parerea mea personala.


Crema hidratanta Gerovital Happiness cu extract de Caise contine ulei de Avocado, bogat in nutrienti, antioxidanti, lecitina si minerale, fiind un bun regenerant si hidratant al pielii. efectul regenerant, hranitor, este potentat prin asocierea extractului de Caise, iar efectul hidratant prin asocierea Aquaxylului.
   Nu contine parabeni!
   Contine parfum hipoalergenic!
   Apta pentru ten uscat 16+.

PAREREA MEA :
   Este o crema foarte hidratanta, si tot odata nu mi-a incarcat tenul.
   Am aplicat-o in fiecare dimineata, dupa ce imi spalam fata, iar apoi ma machiam cum ma machiez eu de obicei. Nu am intalnit nici o problema! 
   Eu o aplicam pe fata si gat. Pe gat am remarcat o diferenta mare in tot acest timp. Eu am pielea gatului foarte sensibila, ma irit de la orice, iar cand imi pun un colier, imi apar pete rosii.
   Aceasta crema de la Gerovital Happiness nu numai ca nu m-a iritat, ci si m-a ajutat pentru a evita aparitia acelor pete rosii. Acest lucru il puteti vedea si in videoclipul pe care l-am postat pe YouTube, cu acest review.
   Am vazut si la alte fete, si sunt de accord cu faptul ca prin aceasta pompita iese mai mult produs decat avem nevoie. Eu folosesc mereu crema ramasa pe maini, si recunosc ca imi simt mainile mult mai catifelate! Asa ca nu risipim nimic.
  
Mirosul este minunat! Nu imi face fata sa luceasca!


Cunoasteti acest produs?
Ce experienta ati avut cu produsele din gama Gerovital Happiness?

Va pupacesc!
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu