duminică, 2 noiembrie 2014

Produse terminate

Bună tuturor,  am făcut un rezumat în care descriu produsele terminate pe parcursul lunii octombrie.  Pe YouTube găsiți un scurt tutorial despre ele.
Vreau să vă spun că produsele pe care le folosesc sunt cumpărate pe teritoriul Spaniol deoarece eu locuiesc aici. Dar am și produse aduse din România,  când am să le prezint am să specific. Sunt 10 produse,  iar opinia mea despre ele e strict personala,  nu înseamnă că dacă o cremă mie nu mi se potrivește,  nu vi se va potrivi nici vouă.

Am sa le prezint într-o ordine aleatorie, nerespectand ordinea din tutorialul de pe YouTube. Și am să vă scriu și preturile de aici.

Am terminat două produse de la AVON, advance techniques, un ser pentru vârfurile despicate(5 €),  ce mi-a plăcut foarte mult deoarece îmi lăsa părul mătăsos.  Eu îl aplicam pe părul umed, iar apoi nu clateam. Al doilea e acel spray anti-rupere(5€), nu știu dacă l-am tradus corect dar știu că in România e in ambalaj rosu/roz. Eu il aplic înainte de a folosi uscătorul de păr.
Un produs asemănător e crema de păr Hair X de la ORIFLAME(6€), care o foloseam înainte de a folosi placa de păr sau feonul.

Crema de corp Ocean de SEACRET ma încântat!!! E un produs cumpărat în România,  in centrul comercial Cotroceni (București) iar prețul exact nu îl pot spune deoarece am cumpărat un set ( această cremă,  un ulei de cuticule si 2 pile de unghii) in total ma costat 200 lei (50€ aprox). Dintre toate cremele pe care le-am folosit, aceasta a fost cea mai bună,  nu am cuvinte.  Din păcate nu știu dacă am să o mai cumpăr,  deoarece aici o găsesc doar pe internet,  un site din America, unde costă 15 € + 10 € transportul.  Așa că nu sunt convinsa că într-adevăr merită să cheltui atât de mult pe o crema de corp.
Crema de corp (Body Milk) de NIVEA (5€) am terminat-o în sfârșit după mai mult de un an.  Da, e de 500 ml, dar nu îmi place deloc! Zice că e pentru piele uscată,  dar mie personal nu mi-a plăcut.  E nutritivă si are ulei de migdale,  fapt care m-a împins să o cumpăr,  dar nu am să repet. Pielea mea nu o absorbea, si nu o puteam folosi prea des.

Adooor produsele de la MATRIX, dar sunt foarte scumpe,  cele pe care le-am terminat costa 16 € aproximativ unul. Am terminat șamponul BIOLAGE cu extract de Bambus,  si balsamul de par BIOLAGE cu extract de Aloe Vera. Sunt minunate și m-au ajutat mult să îmi repun si hidratez părul după tot chinul verii.

Șamponul de LLONGUERAS nu mi-a plăcut deloc.  Pune că e pentru toate tipurile de păr,  dar mie nu mi s-a potrivit.  Îmi usca părul pre tare, cu toate că am părul gras. Nu știu prețul deoarece l-am primit.
Crema de mâini AIMI de la ORIFLAME, mi-am cumpărat-o deoarece mirosea foarte bine în catalog și da! miroase foarte bine,  dar nu simțeam nici un fel de hidratare.
Ultimul produs despre care am să vorbesc,  gelul de duș de la YVES ROCHER, Jardind du Monde cu aroma de floare de bumbac., m-a impresionat!! E cremos și când îl aplic simt cum îmi hidratează pielea,  iar mirosul rămâne mult timp pe piele.

Sper că v-au  placut produsele prezentate,  si aștept să vă da-ți cu părerea despre aceste lucruri,  dacă le-ați folosit sau nu și vă invit să mă urmăriți pe canalul meu de YouTube precum si pe Facebook.  O zi plăcută tuturor si nu uitați sa Vă abonați la blogul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu